fredag den 11. januar 2013

Puch MS50 3 gear

Puch MS50 3 gear

Jeg havde altid drømt om en Puch MS 50 - én mage til den som Børge fra Olsenbanden kørte på. Synes at den er ret fed. Så jeg fandt et vrag i Ringkøbing og alle grinede af mig da jeg tog den af traileren. Jeg blev faktisk også selv i tvivl om den nogensiden ville blive til knallert igen. Både på grund af standen men også om jeg kunne tage mig sammen og komme i gang.
Puch MS 50
Det eneste positive var at motoren gik super fint.

Det tog 4 år før min Puch MS 50 (næsten) var færdig

Desværre har jeg en ikke garage hvor jeg bor i Aarhus. Så jeg kan kun renovere min Puch MS 50 når jeg er hjemme hos mine forældre i Thy. MEN - jeg bliver færdig, det tør jeg godt garantere nu. For se lige hvor langt jeg er kommet.

Puch MS50
Min Puch MS 50 bliver super fed. Den er helt lovlig og virker "uberørt". Der er ihvertfald ikke skruet mere end nødvendigt på den.

Nu mangler jeg at montere baghjul, lave lys, male værktøjsdæksel, påmontere ny udstødning og så er jeg klar til at høste en masse "streetcredit" på landevejen:-)

Så er Puch'en færdig - næsten

Tror aldrig at jeg bliver 100% færdig. Der er altid en lille ting der kan forbedres.
Puch MS50

Slutresultatet

Her står det færdige eksemplar:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar